Om barnehagen vår

Slinningen barnehage SA er ein privat, foreldreeigd barnehage. Vi er ein liten barnehage som ligger idyllisk til på sydsida av Hessa. Nærområdet og naturen rundt oss brukar vi aktivt med turer til fjøre, fjell og skog. Lavvoen vår i nærområdet er lett tilgjengeleg for alle aldersgrupper. Vi har bålgrue, hengekøye, klatrenett, balansetau og slenger. Sommeren 2022 fikk vi bygd oss en helt ny lekeplass med gapahuk, sjørøverskute og flotte lekeapparat.

Vi har 4 avdelinger:

• Småkrabbane (14 to- og treåringer)
  • Blekkspruten (12 ett- til toåringer)
  • Sjøstjerna (15 tre- og fireåringer)
  • Kråkebollen (fire- og femåringer)

Barnehagen har relativt små barnegrupper. Vi har god pedagogtetthet (over kravet) og ei stabil og engasjert personalgruppe, med ei god balanse mellon kjønn i alle stillingstyper.

Barnehagen byggjer på grunnleggande verdiar i kristen og humanistisk arv og tradisjon, slik som respekt for menneskeverdet og naturen, på åndsfridom, nestekjærlighet, tilgiving, likeverd og solidaritet, verdiar som kjem til uttrykk i ulike religionar og livssyn som er forankra i menneskerettighetane.

Vi skal arbeide for at alle barna skal få eit best mogeleg grunnlag for utvikling og læring. Visjonen til barnehagen skal vere levande i det daglege arbeidet og vere ein raud tråd gjennom alt arbeid i barnehagen – planlegging, gjennomføring og vurdering.

I Slinningen barnehage vil vi bygge nære og gode relasjoner for å danne trygge, nysgjerrige og reflekterte barn. Vi vil aktivt bruke naturen rundt oss til leik og utforsking utfra barnas forutsetninger.

Relasjonane mellom alle i barnehagen, både vaksne og barn, får stor merksemd i barnehagen vår. Barna skal møte tydelege vaksne, som rettleier dei med innleving og varme. Barna skal få setje ord på det dei tenker, og møte vaksne som vil støtte dei i å finne løysingar. Barn klarer best å samarbeide når dei blir møtt av lyttande og nære vaksne.